JAG KOM IN !

JAG KOM IN JAG KOM IN JAG KOM IN, på alla mina gymnasieval :) Känns hyfsat bra faktiskt. Eller helt galet bra om jag ska vara ärlig (a)

Såhär stod det ;
Du är antagen till val 1:
Barn- och fritidsprogrammet inr pedagogik och ledarskap, JENSEN gymnasium Västra på JENSEN gymnasium Västra i JENSEN gymnasium Västra

Upprop äger rum 2008-08-18 kl 09:00 i i skolan

Välkommen!


Hihi, känns bra faktiskt. Jag hoppas att jag gillar skolan, annars får jag väl byta. Och då ska Julia med , vare sig hon vill eller inte för det var hon som fick mig att välja den här skolan :)

Idag har jag faktiskt varit med Amanda mellan 12:00 - 14:30. trevligt trevligt . Vi träffas ju inte så ofta så vi har alltid jättemycket att prata om så vi gör liksom ingenting annat. Det är liksom aldrig tyst. haha.

Sen har jag hittat en ny låt som jag bara älskar ; Mika - Happy Ending.
Eller låten är nog inte ny egentligen , men för mig är den det. Har haft den på telefon i typ en månad men aldrig riktigt orkat lyssna, ni vet hur det är :)  Men jag gillar ett stycke speciellt mycket. Nämligen det här ;

"Two o'clock in the morning
Something's on my mind
Can't get no rest
Keep walking around
If I pretend that nothing ever went wrong
I can get to my sleep
I can think that we just carried on "


Nej nu ska jag gå och väcka Albin , sen ska jag åka hem igen om några timmar och mysa med Melly , vi ska sitta ute och mysa och senare bada bubbelpool. Hoppas det fina vädret håller i sig nu bara.
Puss och kram på er / E

Kommentarer
Thomas

Grattis :)

2008-06-28 @ 19:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0