Hemma !

Jag är hemma igen !! :D
Kom hem i natt, träffade Albin på centralen. Vi åkte hem till mig och somnade som två stockar :)
Sen vaknade vi 1,5 timme efter att klockan hade ringt så Albin blev as stressad :P
Vi slängde på oss kläder och  började gå mot centrum, men eftersom jag är helt död idag orkade jag bara gå halvvägs. Resten fick han klara själv :P

Jag har haft det helt underbart i London. Har shoppat ganska mycket och har sett hur mycket som helst av London. :) Jag tycker verkligen om staden! Den är ju så fin ! Även om de är helt galna och tutar på allt och skriker och har sig, men jag gillar det iallafall. Det är en stor och fin stad och vi gick vilse minst en gång om dagen eftersom pappa tyckte att han kände igen sig från dem tidigare 4 gångerna men det visade sig att jag och Jossan som aldrig hade varit där hade mer rätt (lite komiskt faktiskt). Men vi hittade alltid tillbaka och min lilla specialitet var tunnelbanan. Jag fattade allt ! Jag hade min lilla karta med mig som jag hittade som jag kollade på och ledde Jossan och pappa rätt hela tiden. Elelr okej, nästan hela tiden. En gång åkte vi helt fel. Men det var pappas och Jossans fel oxå. Och lite den dåliga beskrivningen ! :)
tyvär är det så att Jossan har kameran hemma hos sig så jag kan inte lägga in några bilder idag. Eller om jag kanske hittar några på nätet på sätllen där vi har varit kanske jag slänger in det ! :) Nu ska jag iallafall äta frukost med Janne (mammas kille) Sen ska jag åka och träffa ANNA !!!! <3
Jag har köpt lite små saker  till henne , kan inte säga vad om hon skulle få för sig att läsa. Sen har jag köpt liten sak till Sofie oxå, men kan inte skriva om det heller ! haha, berättar när jag har gett det till dem :)
Ha det så bra så länge !  /E

 på Oxford St. blev snabbt en favorit :)



vårat hotel låg på 88 SUSSEX GARDENS - LONDON W2 1UX Inte alls långt från Oxford St.


Kommentarer
David

Tjo :) kul att du är hemma!

2008-06-16 @ 20:28:45
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0