26 juni 2008

Nu är det torsdag, vet inte om jag ska säga god dag eller god morgon. Jag kör helt enkelt på ett HEJ ! :)
Jag vaknade kl 12 idag , gick upp och ringde Amanda som jag pratade med i ca 45 min. Sen åt jag lite frukost och kollade på film. efter det dammsög jag hela lägenheten och skurade toaletten. usch ! inte direkt det roligast att göra. Och nu smakar min tungpiercing konstigt så jag var tvungen att börja koka saltlösning som jag ska grugla med. :) Snart ska jag väcka Albin och sen tänkte jag börja röra mig hemmåt . Det är inte så kul att sova själv faktiskt... :(
Nu ska jag gå och kolla mitt vatten. / E

Kommentarer
David

Man får ju reda på gymnasieintagningen idag elin! :O

2008-06-26 @ 19:12:54
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0