25 juni 2008

Idag har jag varit på Eskilstuna zoo. Jag såg massa söta djur, bland annat kängrur, både bruna och vita. Så sjukt söta. Sen såg jag små näsbjörnar. Dem var typ lika stora som grävlingar och hade hur lång nos som helst.
Nu sitter jag hos Albin och ska snart gå till Martin och bygga modellflygplan. Det låter töntigt men är faktiskt kul och svårt så in i helvete. Tur att Albin är där och hjälper mig . Det är visserligen massa småpojkar där som Albin tar hand om, eller det är tre stycken. :) Nu ska jag och Albin fixa nåt att käka, sen drar vi. Skriver senare ikväll när Albin åkt till jobbet för han gillar inte att jag sitter här och skriver hela tiden :) Kram / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0