24 juni 2008

God morgon alla glada ! :)
eller morgon vet jag inte, kanske för vissa men jag har varit vaken ett tag så för mig är det nog god dag tror jag :)
Vad ska ni göra en dag som denna ? jag ska vara här hos Albin och sitta och kolla på tv, kolla på film och städa lite. han ligger ju och sover så sött och jag vill inte väcka honom så jag måste vara tyst. Ska väcka honom typ runt fyra eller om jag drar tidigare till pappa ska jag väcka honom då :)

Snart är Albin ledig, han har en vecka ledigt på jobbet och sen jobbar han en vecka , sen har han semester !!! :) Fan vad vi ska mysa hur mycket som helst. Och sen i slutet på sommaren ska vi åka iväg till Cypern med min familj på bröllop. Så vi kommer fira våran 1 årsdag i Cypern ! <3

men nu ska jag försöka sätta igång med städningen, vi hörs senare . Kram / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0