23 juni 2008

Hej folk, hur var eran midsommar ? :) Min var hur mysig som helst faktiskt. Även om jag vart myggäten och hade en liten liten fästing som kröp runt på mig .. men det får man självklart stå ut med på landet. :)
Ledsen att jag inte skrivit tidigare men jag trillade i helgen (inte på grund av alkohol, utan mörker) och slog i min kära armbåge !! AJ ! Som tur är så var det ingen spricka, men det gjorde ändå ont så in i ....... =/ Men det börjar bli bättre och jag ser inte ut som ett mongo längre när jag ska öppna läsken eller bära någonting tungt.

Idag ska jag faktiskt bara ta det lugnt. Vara hemma typ hela dagen och på eftermiddagen bär det iväg till Albin :) Vi ska mysa lite innan han drar till jobbet ikväll och då ska jag lägga mig framför tvn och kolla på film halva natten ! :) Sen imorgon kommer jag vakna upp ca kl 8 av att underbaraste kommer hem och pussar på mig och säger god morgon. Det finns inget underbarare. Sen tänkte jag åka hem till pappa någongång på eftermiddagen och träffa lillebror och lite så. Det var ju ett tag sen nu. Och hur det blir på onsdag vet jag inte. Det beror nog faktsikt på vädret .. :)
Men nu ska jag lägga mig framför tvn och se om det är någonting bra, sen ska jag faktiskt duscha och tänkte ringa Anna och fråga om hon vill träffas i Vällingby och snacka lite skit :)

Ha det så bra så länge , så hörs vi kanske senare . / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0