23 juni 2008 , slutet

hej alla ! vad gör ni en kväll som denna ? jag sitter fortfarande hemma hos Albin och han åkte precis till jobbet , kommer bli svårt att sova utan honom här bredvid mig. men jag får klara mig. Det går lite sex and the city avsnitt inatt som jag kan kolla på tills jag deckar på soffan och vaknar så trött att det känns som att jag ska dö , då kanske jag kan somna om normalt i sängen :) Nu kollar jag iallfall på two and a half men. Riktigt kul, och sen ska jag kolla klart på "the fast and the furious tokio drift " jag och Albin hann inte kolla klart nämligen. men nu ska jag snart kolla klart. vi får höras senare i natt om jag orkar skriva , annars imorgon :)  Kram på er / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0