23 juni 2008 forts. (ajajaj)

Hej mina kära vänner, hur är det med er ?
med mig är det inte speciellt bra faktiskt. Jag sitter hemma hos Albin och vi skulle laga mat tillsammans, gissa hur det gick ? Exakt, jag fick laga maten själv . Bad honom att gå till affären och köpa mjölk till såsen . Det tog en kvart innan han kom iväg. Så makaronerna och köttbullarna hann bli klara och jag skulle hälla av vattnet från makaronerna. Då blir locket helt sjukt jävla varmt och jag tappar locket så jag får skållhett vatten och varma makaroner över hela foten och bränner sönder den. Istället för att springa och spola kallt vatten på foten som alla andra vettiga människor skulle ha gjort så börjar jag torka upp makaronerna medan foten värker. När jag äntligen är klar med det kommer jag på att köttbullarna fortfarande står på plattan. SHIT ! Kastade mig upp från golvet och tog bort dem från plattan. Sen gick jag lugnt ut i badrummmet, tog av mig strumpan och började spola kallt vatten. DET HJÄLPTE INTE ! Gick och la köttbullarna i en skål med ett lock över , tog is från ismaskinen i en plastpåse och satte mig här. Min fot gör ont !!! Nu är Albin hemma, han kom unngefär när jag skrev att det tog en kvart för honom att komma iväg. Så nu kommer maten smaka skit och min fot kommer göra ont hela kvällen ... :( men söt som han var så köpte han juice och glass till mig som jag ska ha till mina jordgubbar :) men .... han glömde min läsk som han lovade att han skulle köpa ... Aja, får väl följa honom en bit på vägen när han ska till jobbet och så får jag köpa min läsk :) Nu ska vi äta, skriver senare . Kram på er ! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0