19 juni 2008

Hej igen. Hade tyvär inte tid att skriva igår. Sprang nämligen upp till Melly och mötte henne ! :) Har inte träffats på nästan ett helt år. Sen skjutsade hennes pappa mig till jobbet och efter det åkte jag direkt hem till Albin. Så tyvär hann jag inte skriva. =/
Imorgon är det midsommarafton. Jag ska gå upp kl 7 och försöka få upp Albin samma tid... Sen ska vi åka in till Tekniska där vi ska byta till en buss ut mot gräsö som tar nästan tre timmar ... !!!!
Men vi får hoppas att det går bra. Och att det inte är fel på tågen eller någonting liknande...
Nu ska jag packa ihop mina kläder och sen upp till Melly och käka lite mat, sen ska vi kanske bada bubbelpool. Så härligt  :) Är borta på Gräsö hela helgen så vi får höras efter det. Kram på er och trevlig midsommar ! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0