17 juni 2008

Hej gott folk, hur är det med er en dag som denna ?
Med mig är det bra. Har jobbat från kl 15 och kl 19 träffade jag Sofie i vällingby . Vi tog en Slush och pratade lite skit om allt möjligt. Nu är jag hemma. Funderar på att kolla på en film ..
Imorgon är det jobb igen mellan kl15 och ca 19. Sen ska jag nog åka hem till Albin och laga lite mat och kolla på någon film eftersom mamma åker bort imorgon och jag vill inte vara hemma här själv. På något sätt känns det mindre läskigt att vara hos Albin än hos mamma själv. Tror att det är för att det är mindre där , eller för att jag bara trivs så väldigt bra. Kan nog även bero på att Albin bor tre våningar upp och mamma bor på första så att alla ser in på mig. =/

Men nu ska jag fika lite med familjen, hörs när vi hörs . / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0