11 juni 2008

SOMMAAARLOOOOOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÄNTLIGEN!!!
Nu har jag äntligen gått ut från Vällingbyskolan efter 8 år. (gick inte där i 6års och ettan)
Jag var med i kören idag så jag sjöng som en galning med alla andra i kören och stod och frös p.g.a att det småregnade. pappsen var där med en fin blombukett med rosaorange rosor. Sen åkte mammsen , jag och syrran till V-BY och fikade eftersom jag slutade skolan och Jossan fyller 21 år idag ! GRATTIS SYRRAN !!!

Balen i måndags blev lyckad, mådde helt värdelöst igår men det behöver vi ju inte prata om ;) Sydde faktiskt min balklänning helt själv. Men det hade nästan hela skolan gjort så det var lite kul !! :)
Min skola brann även natten mellan söndag och måndag. Delar av ett fritids brann upp. Eller egentligen hela bygggnaden. Det är femte branden på tre år. Kanske blir så när man bor i västerort och det knappt finns några skolor i trä. Därför tar dem de husen som är i trä... Försökte hitta en bild på det här på internet men det gick inte så bra. Hittade bara en liten bild som jag slänger in. Ska även slänga in lite bilder från balen. :)

Imorgon bär det av till London med pappa och Jossan och vi ska shoppa galet  ! Men först idag ska jag träffa Sofie och äta en Slush i regnet :)
Kram på er sommarfina människor / E






(Från vänster ; Carro, Amina, Anna, Linn, Sofie, Jag och Madde. )



( En del av det som brann. )

Kommentarer
David

Tjoohoo! fast jag fick aldrig säga hejdå till dej! :/

2008-06-11 @ 15:18:50
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0