11 juni 2008 senare

Idag har dagen gått åt till att njuta av sommarlovet ! Okej ,det har regnat hela dagen, jag vet det. Men iallafall .. :)
Sen gick jag upp till Vällingby och träffade Albin , vi tog en slush och pratade lite innan vi gick in på H&M och jag shoppade lite underkläder inför London resan eftersom jag inte vet vart alla mina är. Sen fick jag en solros i avslutningspresent / tiomånaders present. Han hade tänkt köpa rosor med snittblommor dör så fort så jag fick en solros som står i en svart kruka som står i mitt fönster. Han motevering till det var ;
Du är min lilla solros. Du lyser upp min värld. Jag älskar dig !
Typ så... så himla söt !

Sen gick vi hem till mig och låg i sängen och bara mös och höll om varandra. Sen åt vi middag och nu är han på väg hem och jag sitter här och har ångest för att åka imorgon. Jag är ju liksom flygrädd... =/
men det ska ändå bli så himla kul !! Jag ska shoppa som en galen kvinna som rymt från mentalsjukhus. Eller... kanske inte riktigt så extremt ! :D

Jag har ju glömt att berätta men jag fick pengar för mina betyg av mamma och pappa.
500 kr för VG
1000 kr för MVG
och jag fick 9 VG och 1 MVG :) så alltså 5500 kr :D YEAH!! jag ska ta med mig ungefär 3600 kr till London, sen ska jag ha resten plus med till Cypern i sommar :D Känns faktiskt jävligt bra !! :D hihi
Men jag ska packa nu, hinner nog inte skriva mer innan jag drar. Men... jag hör av mig någongång under nästa vecka !!

Kram på er / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0