Yoghurt med ägg ?

Det är varmt och min lilla yoggi smakar ägg. Det borde den inte göra eftersom det är nordisk trädgård smak . Och hur många har ägg i sin trädgård ? Okej om man har höns , men man gör väl för fan inte en yoghurt med ägg smak för det ? Aja, det kanske bara är jag som har fel på smaklökarna eller så är det bara så att någon råkade tappa i lite ägg smaksättning i just min yoghurt... Men det finns mycket man kan fundera på. Typ varför de gör kaviar med hudra olika smaker. Varför göra en med äggsmak när alla vet att man har kaviar på just ägg ? Är det för att man ska kunna ha sin "vanliga" frukost även om man inte har några ägg om nu ens "vanliga" frukost är äggmacka med kaviar.
Och i reklamen säger dem " nu finns det äntligen färskost på tub" Hallå , det har funnits sen jag var liten , bara inte just kalles färskost. Aja , slutpratat om kalles kaviar . Halkade ut på lite fel spår .. :)

Vad händer idag då? Jo , jag ska träffa Sofie men det tar ett tag för hon hjälper sin mamma med någonting hemma . Fixk precis ett sms av henne  :
" Jag har aldrig förstått vilket stort hus jag har förns nu "
Haha, stackaren, jag är glad att jag bor i lägenhet både hos mamma , pappa och hemma med Albin. Då är det inte så mycket att städa och fixa.. :) Men hon är nog snart klar (hoppas jag) / E


Det är okej att vara ful (ibland) ;)




Det här inlägget skulle lagts in tidigare idag men bloggen fungerade inte som den skulle så lade in det nu istället ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0