ojoj

Här hemma är det kaos. Jag är galen och gråter för att jag känner mig så stressad. Pratade med Albin i telefon och han sa att jag inte kunde ta en stor väska så mamma gick ner i källaren och hämtade upp min lilla resväska. Så när jag har packat om allting och lyckats vika mina tröjor en halv kvadrat decimeter stora så säger han att jag inte kan ta en resväska för det blir så svårt att packa i husvagnen .( Då fick jag ett utbrott.) Men det sket jag i , jag packade i min resväska och nästan allt fick plats . Resten får jag fördela i en påse och handväskan.
Det jag kom in för att skriva egentligen var att det inte kommer bli några inlägg förens den sista juli igen, för jag åker bort nu och där finns det inget internet. Så tyvär, inga uppdateringar. Men ni är ju inte så många som läser iallafall så jag gör ju inte så många upprörda ;) Kram på er !

Några saker ni inte visste om mig,
Jag tar alltid med mig för mycket eller för lite kläder när jag ska bort så ångrar mig alltid.
När jag är trött är jag omöjlig att umgås med.
Jag är livrädd för mörker.
Hur svårväckt som helst. Mamma får försöka 15 gånger innan jag vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0