nu bär det av

till lappland, eller inte just nu, men om en stund. Albin ligger fortfarande i sängen och vägrar vakna... Eller han är vaken men vägrar gå upp och här sitter jag och passar på att skriva lite. Blev tillslut klar med allt och fick med mig allt förutom ett par mjukisar. Vi får se hur det blir uppe i Lappland. I vintras älskade jag det för att det var så tyst och fint, okej att det var kallt men jag älskade det iallfall . Vi får se hur det blir nu när det är varmare och en massa mygg, får se om jag gillar det lika mycket, tror inte det men man kan ju hoppas :) Snart ska jag gå in och slita upp Albin ur sängen och sen ska vi åka och köpa det sista, såhär i sista minuten... Kram på er alla .



skulle lagts in för sju timmar sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0