mycket att göra

Idag har jag så sjukt mycket att göra, och jag råkade ju sova bort typ hela dagen oxå. Kl 2 bestämde jag mig för att gå upp efter att jag hade somnat precis efter senaste inlägget. Sen slappade jag på soffan och åt lite och nu har jag precis tagit en dusch . Nu ska jag gå förbi hos syster min och hämta hennes kamera , sen upp till salongen med den. (hon är frisör) Sen ska jag handla det sista inför Cypern. Vi åker på lördag morgon ! Kan inte ens fatta det själv, det ska bli så skönt ! De som åker är jag , Albin , mamma och Janne. Jossan och hennes kompis kommer på måndag. Så de har ju lite mer tid. Nej jag måste dra nu om jag ska hinna allt. Har bara två timmar på mig för klockan 18 slutar Jossan och då ska jag följa med henne till lilla gatan i solna för hon ska lämna in en bild på sin tatuering som hon ska göra precis när vi kommer hem igen. Nej , måste dra. Om någon är vi Vällingby så kanske vi ses ! Kram på er ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0