Måndag

Nu är det en ny vecka igen , vilket betyder ännu kortare sommarlov... Hur ska man hantera det ? Det ska bli kul att börja en ny skola, men att börja skolan överhuvudtaget är väl aldrig kul ? Jaja  , jag ska göra så mycket kul innan så jag kommer nog vara trött på att vara ledig.. :) Nu ska jag till Lappland med Albin på fredag, sen är vi borta i ca 2 veckor. Sen hinner vi i stort sett bara komma hem och packa om innan vi åker till Cypern. Så sköööönt !!! Nej nu måste jag tyvär sticka , jag ska träffa tobbe så jag måste ju klä på mig lite bättre kläder än dem jag har på mig nu , mjukisarna liksom . Och vi ska ju in till stan och då vill man inte gå runt såhär... :) haha, kram på  er ! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0