Lördag kväll

Hej alla sommarfina :)
Förlåt för en sjukt dålig uppdatering men jag ska verkligen försöka uppdatera bättre den här veckan , det är tidsbrist och en klagande pojkvän som gör att jag sviker med skrivandet. Albin tycker inte att det är sådär jätteskoj när jag bara sitter och skriver , och ofta dåligt om honom, men även bra saker. Det gillar han mer ;) Men vem gör inte det liksom ?

Jag tänkte bertätta lite om mina senaste dagar för er .
I torsdags var jag och Albin ute med båten på eftermiddagen , vi kom väl iväg runt halv fyra och då åkte vi rundan förbi drottningholm och sen vidare förbi stadshuset. Det blev en trevlig eftermiddag med fint väder och massa mys i båten. Efter det när vi tagit oss tillbaka gick vi och köpte grillad kyckling och massa grönsaker innan vi gick hem och åt grillad kycklig med potatissallad och grönsakssallad. *mums* Sen somnade vi sött.

I fredags var vi i nynäs hela dagen, eller nästan hela dagen . Först var vi inne i stan en timme för jag behövde ny bikini. Vi var där och badade och åt god mat innan vi åkte hem igen. Men jag måste kila nu, mer info får komma imorgon. Syrran ringer och tjatar , vi ska kolla på film. Kram på er så länge / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0