lång dag

Idag har jag sprungit runt i stan halva dagen för att hitta en sak till Albin (kan inte säga vad det är eftersom han kanske läser) men det finns ingenstans så jag är halvt galen. Men jag åt iallafall lunch med min mamma idag, det var riktigt trevligt. Vi åt på något nytt ställe vid hennes jobb. Solen hette det tror jag :) sitter hos Albin och är hungrig som en varg, alltså väldigt hungrig. Ska väl äta någonting snart om Albin orkar resa sig ur sängn och gå in i köket och laga lite mat eftersom det bara är jag som lagar maten. Eller han hjälper till ibland med då klagar han bara på allt jag gör så jag kände att det var hans tur idag. :) 
Men jag ska hitta någonting att borsta håret med nu , slänger in en låt som nog nästan alla känner igen sig i . :) Kram / E 


Veronica Maggio - aldrig nöjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0