kväll

Nu är det kväll, och jag sitter hos Albin och kollar för han ska spela nintendo wii. :)
Jag orkar inte spela är lite för trött faktiskt. Har varit uppe så länge idag. Eller inte så jättelänge men ett bra tag. Iallfall sen kl 12 typ. Sen var jag inne i stan med tobbe i två timmar och gick runt och kollade lite , sen satte vi oss i kungsan och åt glass. För er som inte vet så är Tobbe min barndomsvän som jag har känt i 10 år. Han är inte bara min barndomsvän, han är min BÄSTA VÄN ! han är underbar som kompis, ställer alltid upp :) Men idag var han bara jobbig. Höll på och jävlades och var jobbig . Men jag överlever. Albin spelar Nintendo Wii och är skitduktig på bowlingen. Han blir skitarg när alla käglorna inte trillar . Stackaren . Nu ska jag gå och pussa lite på honom :) kram på er / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0