Hej alla

Ni som har läst min blogg förut och kanke lite oftare än en gång vet att jag har varit i london. Tyvär har det tagit tid med bilderna men de kommer några nu.

Shoppingen gick hur bra som helst. Eller allt gick bra. Syrrans tatuering blev färdigritad på 5 min typ och hon fick tid 22augusti , jag ska följa med ! Jag har bestämt det och hon kan inte säga emot mig (a) haha

Jag har ju helt glömt att berätta om resan jag kom hem i från i morse . Jag har haft det helt underbart ! Förutom att jag och Albin sov i skift första natten för det var så mycket mygg som surrade runt huvudet att det inte gick att sova. Och ändå som vi inomhus. Sen med risk för att låta som en riktigt "tönt tjej" som jag hört så mycket senaste veckan så har jag fiskat. Hur mycket som helst. Gjorde det ofta när jag var mindre och hade helt glömt hur kul det var ! Fick hur mycket fixk som helst och det fick sina konsekvenser . Vi åt fisk VARJE DAG! (tyck synd om mig nu, för det gör jag ) haha. Nej , jag lägger in lite bilder från resan på väg upp. Det tog ungefär 5 dagar . Fler kommer senare . Efter min resa till cypern och lite efter det för måste få bilder från Albins mamma .

Här kommer dagens shopping, bilder från london och lappland, hoppas ni gillar det !

Dagens shopping



Alla kläder från Gina Tricot.
Jeans 99 :-
T-shirts 49:50 :- st.
Wax och rakhyvlar från H&M
Wax 69:50 :-
Rakhyvlar 49:50 :-


Lapplandsbilder



London bilder



Det finns så mycket fler bilder som jag lägger in lite eftersom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0