det regnar

Det regnar. jag är sjuk . *suck*
Imorgon åker jag med Albin och hans familj till lappland. Eller vi påbörjar resan .. Vi ska åka runt lite först. Och jag är sjuk. Riktigt sjuk . Hostar så att jag får kräkattacker. Det kommer ingenting men ni förstår.. Sen kan jag inte andas ordentligt heller. Så, vi får se hur det här går. Men vet ni? Det skönaste är att jag är inte nervös. Inte det minsta. Jag har inte ens börjat packa och jag är inte ett dugg nervös. Det känns så sjukt skönt.. :) Jag brukar alltid vara nervös i typ 4 veckor innan.. :) Oj , nu tittade solen fram ! :) Kan ju kanske bli en bra dag ändå, om man har tur. Albin är på g hit oxå , vi ska hitta på någonting, det är ett år sen vi träffades idag. Och på lördag ett år sen vi kysstes. haha. Jag är såhär jättebra på datum , alla mina kompisar brukar hålla på och säga att jag är helt otrolig när det gäller datum :) Nej , nu ska jag klä på mig lite kläder, Albin kommer snart. Puss på er / E

(klicka för att göra bilderna större)

Klänningen jag ska ha på mig på bröllopet på Cypern.
Jane Norman 549 :-



Bild från lappland i vintras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0