11 månader

HERREGUD, jag kan inte ens fatta själv. Idag har vi varit tillsammans i 11 månader.  1 månad ifrån ett år . Shit... Det är mitt längsta faktiskt :) Och på vår 1 årsdag är vi i Cypern så det kommer bli helt underbart :)
Vi åker till Cypern 2 augusti och kommer hem 11de. Anledningen till att vi åker dit är för att min mammas kusin Simon ska gifta sig med en cypriotisk tjej. Ska blir häftigt att se...

Vet inte vad vi ska göra idag. Det blir nog en hel del . Jag väntar på att Albin ska ringa och säga ifall jag ska gå ut med deras hund som är hemma hos hans föräldrar eller om jag inte ska det. För just nu sitter jag bara här. Funderar på om jag ska köpa någonting till honom men jag tror att det blir i ettårspresent istället faktiskt :) Han kan få en puss ;) haha.
Nu ska jag klä på mig lite kläder och kolla lite på tv . Puss på er ! / E




Min älskade Albin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0