ingen rubrik

Nu sitter jag här i skolan i datasalen och ska skriva om Max Planck. Problemet är bara att det är så jävla tråkigt så man gör allt förutom det. Men eftersom det är håltimme så spelar inte det så stor roll. kan sitta här och skriva om det som faller mig in.........

Ja, idag är det ju Davids födelsedag.
Så, GRATTIS DAVID PÅ 16-ÅRSDAGEN!!!!!!!!!!!!
Det är torsdag.. Jag jobbade igår och i tisdags. Har så sjukt kul med Leona 1,5år , Leia 5år och Loke 7år. 
Underbara barn det där :) 
Imorgon är det äntligen fredag och jag ska träffa anna för första gången på lääääääääääääääänge.. <3
men nu ska jag försöka arbeta lite. skriver ikväll / E  

Kommentarer
David

Taaaack elin! =D=D

2008-01-31 @ 16:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0