ingen rubrik

Äntligen ett nytt år. Dags att ta tag i livet med nya tag. :)
Ska höja betygen ännu mer till sommaren eftersom jag får pengar för mina betyg och jag behöver pengar till London resan!
Nyår var iallafall en lyckad kväll som jag firade med Albin, syster och alla systers kompisar i Bålsta. Tröttsamt , utmattande men otroligt trevligt. Vi var nere vid vattnet klockan tolv , smällde raketer och tog farväl av år 2007och hälsade år 2008 välkommet.
Men tänk att det ska vara totalt omöljigt att få tag på taxi på nyår... Vi började halv tre och fick taxi halv sex på morgonen. Då hade min lilla älskling ringt till så många olika taxibolag i flra timmar medan jag sov sött på en soffa.. (a)

Nu ska jag iallafall sitta här till halv ett och vänta på att min Albin ringer när han har kommit hem eftersom hans batteri på telefonen dog.. :(

Ha det / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0