första dagen

Idag var det första dagen i skolan.
Dagen började med att klockan ringde och jag hade inte en aning om vad fan det var som lät. Snoozade.
Sen ringde den jävla klockan igen så det var bara att försöka ta sig upp. Precis då ringer Albin och ungefär samtidigt inser jag att jag bara har en halvtimme på mig. Så jag blir irriterad på honom för att han inte fattar att jag är sen och sen slänger jag mig ur sängen och drar på mig ett par mjukisbyxor, gick in i köket och gjorde två mackor. Åt långsamt och kom på att jag var ju fan sen. Så slängde mig in i rummet och klädde på mig kläder fort, sprang in i bad rummet och borstade tänderna samtidigt som jag ringde Albin som inte hade tid att prata. Sprang ner till bussen och fick stå där och frysa häcken av mig i 5 min. *burr*
Åkte bussen till Brommaplan och gick till sjukgymnasten jag har börjat gå hos. Där fick jag skön massage och några övningar.
Sen var dagen räddad :)
Åkte till skolan och överlevde faktiskt en hel dag med lektioner. Somande en kvart på sista so timmen när vi kollade film, men det var det ingen som märkte (a)

Nu ska jag läsa en bok och äta lite godis .. / E

Kommentarer
Anki

Hoppas du gör dina övningar för nacken nu... puss

2008-01-08 @ 19:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0