Visst är det jobbigt...

... att fira ännu en jul utan mormor. Men man gör det bästa utav situationen. Det är ändå den fjärde julen utan henne. Men ingen har vant sig. Jag var i centrum och handlade leksaker till katterna (alla ska ju ha julklappar) och lämnade Albin vid tunnelbanan. On my way home tackade jag mormor för att hon gav oss snö. För på något sätt känns det som att det var hon som gav oss snö idag.

Jag har redan fått två julklappar eftersom Albin skulle hem tidigt. Jag fick Veronica Maggios skiva som jag önskat mig. Så gissa vad som spelas på hög volym i mitt rum ? Sen fick jag presentkort på MQ så han och jag ska shoppa när mellandagsrean börjar och sen ska han bjuda på någon "lätt mat" som han uttryckte sig. =)

Nu börjar Kalle Anka så det är time to move. Jag ska springa och kolla om mamma behöver hjälp med någonting i köket innan Kalle börjar !
 
God Jul alla fina läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0