vet inte varför

men jag har börjat bli konstig. Kan inte sova på nätterna om Albin somnar före mig. Jag vet inte varför men jag har väldigt svårt för att kunna slappna av i kroppen när det är tyst och mörkt och man hör konstiga ljud. Tyvär ligger jag ju här med den ljusa skärmen som typ bländar mig så jag skulle inte se om någon klev in i sovrummmet heller =/

Ojoj, vet inte ens varför jag är vaken. Jag är ju hur trött som helst.
Skulle kollat på en film men jag orkade inte så jag har kollar runt på olika bloggar för att titta om alla är bra på att designa sina bloggar och bara jag som är kass. Och tyvär verkar det så. Haha!

Måste försöka sova. Är ju hur trött som helst. Sov bara typ 5 timmar inatt eftersom vi låg och kollade på film och sen var det upp tidigt imorse som gällde.

Men vi hörs imorgon ! sov sött


Don't worry, be happy !

Kommentarer
ROXY

mq rea låter asbra :D hade jag ingen aning om, de borde man skriva i kalendern ;)

2008-12-28 @ 01:36:32
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0