torsdag

Har varit lite dåligt med uppdatering sista tiden. Men har helt enkelt inte haft någonting att skriva om, händer inte så mycket i mitt liv faktiskt. Inte just nu iallafall.

Idag har jag iallafall haft mitt sista prov för terminen och det känns så bra ! 
Sen har jag gjort lite mindre trevliga saker idag. Som att t.ex. ta ut allting från badrummet och sen städa det. Iofs är allt i kakel så det är bara att ta duschen och spruta av med den. Men det har luktat så konstigt sen Charlie hade kattlådan där inne så jag tog till med hårdhandskarna och hämtade rengöringmedel som jag sprutade på golv och väggar. Sen skrubbade jag skit noga mellan alla kakelplattor på golvet och sen spolade jag av typ i en kvart med duschen. Under hela tiden hade jag gummistövlar. Haha. Nu luktar det gott iallafall. :)

Idag ska jag julhandla med min syster, får se vad hon har tänkt ut för hon frågade bara om jag kunde följa med. Sen mellan 20-22 ska jag jobba. Det var väl någonting akut de behövde hjälp med :) Men hur jobbigt är det ? Barn (som jag älskar) som ändå bara ska sova. Inte så jobbigt helt enkelt :)

Nej, nu ska jag nig lägga mig och vila en stund för jag ska upp till Vällingby till kl sex oxh möta syrran. Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0