Tisdag

Jag ska träffa Sofie om en timme. Jag har INGENTING att göra.
Sitter här i min helt nya pyjamas och dricker te.
Jag har ätit frukost, jag sitter med glasögonen på eftersom mamma tvingar mig. Jag sitter här och har.... tråkigt!

Jag har inte träffat Sofie på läääääääääänge och den senaste tiden har vi typ sprungit på varandra av "misstag" (på ett bra sätt) och bara hunnit säga hej liksom. Lite tråkigt.
Men idag får jag iallafall 2 timmar med henne och det är bara att hoppas att hon inte ska smsa med Sebbe hela tiden. Då är det risk att jag blir sur. Och eftersom Sofie tycker jag ser ut som en mygga kommer hon säga " åh, myggan är arg"!
Och ni kan ju bara gissa vad som händer då ?


haha, just nu sitter vi över msn och diskuterar en person och hennes blogg. Ganska kul. Eller , faktiskt jättekul.
Sofie har sina åsikter och jag mina och ibland har vi samma. Men jag skrattar iallafall konstant.

Nu ska jag hitta lite kläder, fixa lite här hemma och ta av mig glasögonen. Det känns ju som att jag ska spy. Blä !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0