slutet på första december

första biten i min chokladkalender var ett tåg. :) Nu går jag bara och väntar på att det ska bli "imorgon" så att jag får öppna nästa lucka. Men sen ska jag kanske till Albin imorgon, pappa ons-fredag. Så då är det massa luckor jag inte öppnar på rätt dag men då får jag äta alla på fredag :D haha, känns som att jag fastnade på spåret choklad kalender :P

Sitter iallafall här och väntar på att min kära lilla Josefin ska skicka alla bilder från tjejmiddagen ! Men hon är seg och kommer aldrig hem så jag kommer väl få sitta här hela natten ? :( haha

Aja, ska kolla tv med mamma nu, kram



ungefär såhär såg min chokladbit ut. (lite mer chokladaktigt) Kanske mer ett lok än ett tåg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0