Slutet på 2008

Ja, nu är slutet nära. Men en början på någonting nytt närmar sig också.
Man ska ju inte gråta över det man förlorat utan skratta åt det man har. Haha !

Nu sitter jag här. Är nyduschad, insmord och mysig och sitter i min supermjuka rosa morgonrock som jag invigde i morse. Snart ska jag börja fixa mig. Smink och liknande. Köpte nytt idag eftersom jag nästan inte äger någonting. Ett halsband slank också ner i påsarna. Det är aldrig billigt att köpa nya saker till nyår. Suck .

Nya jackan köptes idag också. Måste bara säga "vilken skillnad"!!!
Jag frös ingenting idag. Ändå var jag ute hela förmiddagen. Men inte frös jag inte.
Jag älskar min nya jacka !

Nej, jag måste börja nu. Men först ska jag nog äta någonting.
Ska åka hemifrån om typ en timme.

Vi har fortfarande inga ordentliga planer med än att vi ska äta med Albins föräldrar. Sen får vi se vad kvällen erbjuder. Det kommer nog bli en bra kväll vad vi än gör !
Hoppas er kväll blir lyckad. Vi pratar mer om det imorgon.

Kram !



HEJ DÅ 2008 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0