Skärpning !

Vad håller på att hända ?
Blir så sjukt deprimerad när jag går in och kollar på min statistik. Den bara sjunker och sjunker. Vad händer med alla mina läsare ? Är jag så ointressant ? =(

Jaja, jag har tagit en liten pause från städandet av rummet. Herregud vad mycket skit man hittar. Typ 400 år gamla lappar man har skrivit för att komma ihåg någonting. Saken är den att mitt rum inte är skitigt skitigt. Utan bara rörigt. Jag är en fena på att städa på det "lätta sättet". Ni vet, bara kasta in sakerna där det inte syns lika mycket. Tyvär kastar jag in så mycket saker så att allt rasar och ramlar ut på golvet. Så då måste jag städa sen iallafall. Och då är det ju tio ggr så mycket som från början. Måste börja städa på en gång. Kanske typ 15 min i veckan. Så att jag inte måste sitta 4 timmar varannan månad.

haha, jag sitter och snackar med Julia på msn. Ibland är hon faktiskt efterbliven (på ett bra sätt)

julia, säger (13:38):

okej hihi. när var det vi fick lov?

var det en vecka sen eller några dagar sen har inte en aning

haha en och en halv vecka sen? ;P

 Elin ; inte här säger (13:38):

hahahahhahah

julia !

du är ju dum i huvudet

det var i fredags

hahahahahhahahh !!!!!!

julia, säger (13:39):

och idag är det

haha

SHIT

 Elin ; inte här säger (13:39):

SÖNDAG !

julia, säger (13:39):

SKOJA INTE

NÄÄÄ

INTEEN CHANS

shiiiiit

Elin ; inte här säger (13:40):

hahahahaha

nej, måndag

julia, säger (13:40):

gud vad läskigt. Tycker du inte det känns som vi har haft skit länge? :P


haha, ja . Så kan det gå när man umgås med Julia. Haha. Vi har riktigt kul på lektionerna kan jag erkänna :D


Tillbaka till städandet , kram !


Kommentarer
Mamma

Åh vad jag ser fram emot de 15 min i veckan. ;-)

2008-12-22 @ 16:02:07
David

Du är inte ointressant elin! jag tror alla har fullt upp med julklappar och städning! det här är iaf typ första gången sen jag slutade skolan som jag har tid att sitta vid datorn!

2008-12-22 @ 16:27:34
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0