sent

Gud, denna dag blev verkligen lång idag.
Vi gick upp tidigt idag. Sen åkte vi till Vällingby eftersom Albin ville kolla på onoff. Efter det gick vi hem till mamma där alla gäster var. Vi kom samtidigt som resten av släkten. haha, mötte dem på parkeringen.
Sen var vi hemma till typ halv åtta innan Janne körde oss till tunnelbanan och vi åkte in till stan och kollade på bio.
Vi såg The Day The Earth Stood Still. Kan säga såhär " helt vääääärdelös film ! " Slösa inte pengar på den. Visst, den hade hysat handling men jag höll på att somna efter halva för att den var så seg.

Men jag har en fråga till alla som är typ 160 cm eller kortare. Vad tycker ni om att gå på bio ?
Vi satt i en salong där det inte var någon lutning men själva bioduken satt liksom högre upp. Jag var tvungen att rulla ihop Albins jacka och sätta mig på den för att killen framför hade sitt huvud i halva duken. Och han var inte ens lång. Sen var det skiiit jobbigt att sitta och kolla upp hela tiden. Som att sitta på främsta raden. Kändes som att nackspärren var nära. Och eftersom jag var tvungen att sitta så högt upp för att se någonting så kunde jag ju inte luta nacken mot stödet heller. Helt värdelöst! Funderade starkt på vem som är så dum i huvudet att man bygger en biosalong på det sättet. Helt kasst var det iallafall...

Nu ska Albin ha datorn. Vi ska försöka påbörja vårt lilla projekt att bygga en "klöklätterställning" till Charlie imorgon så vi måste åka och köpa allt material så Albin ska kolla vart vi kan handla. Vi hörs imorgon, god natt !  



Jag och Charlie ute på promenad.
Han är betydligt större nu, men fortfarande lika glad för att få följa med i väskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0