rubrik ?

Jag kom inte på någon rubrik, okej ?

Jag har det hur mysigt som helst. Sitter och kollar på tv och Charlie ligger i min famn och kurrar. Så fort jag slutar klappa på honom så klappar han till mig i ansiktet. Jag förstår inte varför... (?)

Har haft migrän hela dagen, förstår inte varför jag fortfarande är vaken... ett tag trodde jag att jag skulle dö för att det gjorde så ont. Låg i hörnet av vardagsrummet, på golvet och blundade. Försökte förklara för Albin att det inte gjorde ont om det var tyst, mörkt och stilla. Haha, det låter helt sjukt men har man haft det så förstår man hur ont det faktiskt gör.

Men nu ska jag sova, huvudet dunkar och Charlie slåss, god natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0