Okej, sanningen ska fram

Jag tycker att idol är ett jävla skit program. Egentligen. Men ikväll, shit.  Det är hur bra som helst. Speciellt Robin. Okej, jag är inte någon sån där som älskar alla killar som ställer upp i idol. För jag har aldrig gillat de killarna som har vunnit och idag är "stora" men Robin, han är snygg. Jävlar asså. Så jag ringde och skulle rösta som en liten "tröst " eftersom det står överallt att han kommer åka hem. Så när man ringer så är det ju artisterna som tackar. (haha) Så när jag hade lagt på så tittade jag på mamma och sa ; jag fick prata med Robin, jag fick prata med Robin.
Mamma tittade på mig och asgarvade. Ja, jag blev lite exalterad, jag vet . haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0