ny vecka

idag har jag fikat med David, Thomas och Erik fikat :)  Först kom David runt halv tre, Erik kom vid tre och Thomas strax efter fyra. Vi satt och snackade som fan och hade riktigt trevligt. Är så skönt att kunna umgås med tre killar utan att känna sig utanför. :) När vi lämnade fiket runt kvart över fem så stack Thomas och Erik hem och jag och David gick och handlade lite mat som mamma hade bett mig köpa. Och eftersom vi kom in på ämnet kärlek så blev det mycket att prata om så han följde mig hem och vi satt på busshållplatsen och snackde i ytterligare typ en halvtimme tills hans kompis hade ringt en gång och sen skickat sms och efterlyst honom. Haha !

Snart är det julkalendern, hann inte se den idag eftersom jag var tvungen att gå till bussen när den började, missade bussen och fick promenera. Men det var helt okej ändå.

Känner mig "fett taggad" på att skriva idag så jag skriver om allt möjligt, brukar ju inte ha varken lust, ork eller tid att skriva i vanliga fall. Haha . 

Men , nu tröttnade jag. Nu ska jag nog kolla runt lite och sen är det julkalendern. Föresten, vad tycker ni om den? Många säger att den är kass, men jag med min barnsliga humor tycker att det är den bästa på typ tre år. Haha,

Kommentarer
David

Myys var det alltid! :D Alltid lika trevligt att fika och prata med er!!!

2008-12-08 @ 18:50:26
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0