NU JÄVLAR

Jag satte ju upp en lapp på dörren i helgen. Men texten "INGEN REKLAM TACK!" Likförbannat har jag fått reklam. Idag när jag kom hem låg det fullt med reklam innanför dörren. Eller, det var reklamtidningar. Men vad är det som är så svårt att förstå för brevbäraren ? Jag funderar på om jag ska sitta hemma och vänta tills jag hör brevbäraren släppa ner post, och då ska jag springa ut och kasta all reklam på honom, peka på skylten och skrika "fattaru inte svenska eller?! "


Idag när jag satt på tunnelbanan satt alla runtomkring mig och hostade, snörvlade och nös. Jag var tvungen att byta plats för det kändes som att alla bakterier attackerade mig. Man borde ha halva tåget för de som är förkylda och andra halvan för de som är friska. Då kanske man inte behöver smittas av alla möjliga sjukdomar bara för att någon sitter och är förkyld.

Shit, måste springa och äta min chokladkalender, har ju glömt ! :D

God natt !


Kommentarer
Arne

läs det jag skrev tidigare i november:

http://vaktisarne.blogg.se/2008/november/tanker.html

Ungefär om det du skrev nu :-D

Ha det bäst, fredag imorgon tjohoooo

2008-12-11 @ 12:38:57
URL: http://vaktisarne.blogg.se/
David

jag som reklamutdelare fattar verkligen inte vad som är så svårt med att inte lägga reklam i de lådor som inte vill ha! Jag menar det är bara lättare för oss! :D

2008-12-11 @ 21:41:18
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0