lördag

Har ni någonsin haft den här känslan att ni är trötta på helgen ? Tror inte att det finns så många som har haft den känslan, men jag har den. För om det blir måndag fort, blir det tisdag, onsdag, torsdag och äntligen fredag. Och då är det julavslutning och sen går jag på lov. Så jävla skööööööööönt !

Var hos optikern idag... Har små brytningsfel på båda ögonen. Alltså bara små, men jag ska typ ha glasögon iallafall. Kanske inte på heltid, men när jag läser och så. De i skolan tyckte ju inte att jag passade i gladögon men jag har hittat ett par som jag verkligen verkligen älskar !  om man nu kan älska glasögon ?

I torsdags bakade vi pepparkakor, idag lussebullar. Nu är allt klart inför jul. Jag är hur trött som helst. Skulle verkligem behöva sova. Ordentligt !

Aja, datorn har kraschat här hemma, så jag sitter vis syrrans. Får se när jag skriver nästa gång för det ser mörkt ut på den fronten en tid framöver. Men ni får väl titta in lite då och då och hoppas ! :)

Imorgon är det hovet som gäller, sen är det bara sista veckan i skolan. Så jävla skönt.
Kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0