kväll

Jag åkte på råtorsk på monopol. Albin hade världens tur så jag gav upp när alla mina pengar var slut och jag hamnade på hans gata och var tvungen att böta 18.000 kr. Då gav jag upp, som typ alla vettiga männsikor hade gjort ! =)

Jag har suttit nu i några timmar och försöka förbättre bloggen. Eftersom jag är hyfsat kass på allt sådant så har det bara gått halvbra men lite förändringar som gör att det känns bättre för mig att ha min blogg. Jag tog hjälp från en bra sida med väldigt bra förklaringar. Du hittar sidan här .

Nu ska jag kolla Harry Potter med Albin. Kram och god natt !

Kommentarer
sanna ♥

Monopol som är så sjuuuukt roligt (: Synd att du förlorade!

2008-12-27 @ 23:04:26
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0