kväll

Ja, nu är det kväll.
Jag sitter här och har ingenting att göra.
Mamma julstökar i köket, jag vill spela kort och i vardagsrummet sitter Janne och Mia och kollar på tv. Så, va dska jag göra? Sitta här och fundera över livet som förövrigt inte är speciellt intressant. Så, vad ska jag då göra? Sitta och vara förbannad över att det inte finns någon snö? Nej, det känns ju inte speciellt kul...
Mamma kom precis in och frågade om jag ville ha te , självklart. Men okej, åter till min fråga. Vad ska jag roa mig med ?
Tror att jag ska lägga mig på sängen och läsa min nya Vecko Revyn som trillade ner i brevlådan idag.

Och föresten, i mammas brevlåda. För i min trillar det ju inte ner någonting annat än reklam !!!!!!!
NU, vet jag vad jag ska göra . Gå och tejpa igen brevinkastet. God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0