Jag har börjat med någonting nytt

Ni vet det här med namnteckning ? Det är ju viktigt...
Vi har en lärare i skolan som är lite småirriterad på de flesta i klassen eftersom ingen skriver med skrivstil och inte har någon namnteckning. Så nu när jag har haft tråkigt har jag kladdat ner snart 2 st A4 papper med olika stilar. Och sen när jag väl kom på en jag gillade var jag ju tvungen att lära mig den. Så, nu börjar jag få till snitsen. Känns bra faktiskt =)
Om inte annat så är det en vääääldigt bra tidsfördrivare och syselsättning.

Ja ni, vad ska ni göra på nyår?
Jag har fortfarande inte en aning och det är inte ens en dag kvar... Shit ! PANIK !!
Men det löser sig nog, Elin fixar allt. Eller, Elin kirrar biffen som jag brukar säga. =)

Ja, iallafall. Vi hittade en vinterjacka idag. En röd. Jag har haft en svart everest i tre år nu och jag älskar den som sagt. Men eftersom dunet har sagt upp sig var det dags att införskaffa en ny. En röd. Nytt år , nya färger, ny jacka = en ny Elin. Okej, inte ny kanske. Men... förnyad ? ;)

Har letat efter en bild men inte hittat någon. Jag får lägga in en imorgon istället när jag har hämtat jackan :)
Men jag ska inte ha den på mig imorgon. Vill inte ha den på nyår. Man vet aldrig vart man hamnar och vad som kan hända. Kan ju bränna sönder den på en raket för tusan.. =/

Nu ska jag sluta sitta här, men vi kanske hörs. Kram


Kommentarer
David

kom upp till åre så kan vi fira tillsammans! ;D

2008-12-30 @ 21:02:45
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0