Imorse

vaknade jag av att Albin kom in och sa att jag skulle gå upp. Mitt morgonhumör är inte det bästa så jag sa att han hade förstört hela dagen genom att väcka mig. Saken var bara den att när han väl hade fått upp mig ur sängen och in i köket så stod det frukost på bordet. =)
Vi åt frukost och sen hjälptes vi åt att plocka undan. Nu har vi precis kollat på Alvin and the chipmunks som vi började kolla på igår men somnade ifrån.

Frågan är bara, vad ska vi göra idag ?

Vi har inte en aning. Jag orkar verkligen inte göra någonting eftersom vi har varit rumt halva stan och firat jul i tre dagar. Känner att det kan vara skönt att bara vara hemma men tror att vi har delade uppfattningar om det.
Hörde precis att Albin startade vårt nylagade nintendo wii. Dags att kuta ut i vardagsrummet och spela ! Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0