idag..

Idag var min kära vän Josefin lite ledsen så jag gjorde några tappra försök (via sms) på lektionen att få henne att le. Såhär lät det ;

"Elin är bäst, ingen protest. Kan lösa nästan allt, förändra varmt till kallt (a) jag kan försöka ?<3 "
(kasst rim, ja jag vet )
" Killikill i maggropen"
(brukar alltid få henne att skratta)
"Lilla söta josefin, ge mig ett flin :D "
(Fungerade inte det heller)
" Du, jag vet att du vill? :D du är ju sötast i hela världen. Du är josefin, så.... Ge mig ett flin :D "
(nej, inte nu heller)
Nehe, :( jag ska allt lösa det här och få dig att le :D "
(nu blev det rast)

Så jag sprang i kapp henne och sa
" vart ska du ?"
 "bort"
"okej, jag hänger på. Ska vi gå till automaten?"
"Ska du handla eller?"
"Ja du, vem vet ? Annars kan vi ju alltid bara sitta och titta på den?"
(nu log den jävlen)



såhär der hon ut när hon ler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0