hemma igen

Jag är ganska snabb måste jag erkänna.
Jag har hunnit vara i centrum och fixat allt. Eller jag hoppas det. Kommer väl påom en stund att det var någonting jag glömde. Men jag får lösa det i så fall. Lite tid över imorgon har jag säkert :)

Mamma följde inte med till centrum men Jannes dotter gjorde det och det var ju lika trevligt !

Här hemma är det KAOS med stora bokstäver. Mamma och Janne springer runt och julstökar. Jag orkar inte riktigt. Ska försöka sätta mig och läsa lite på sängen för jag orkar inte med all stress. Måste ju vänja min vid glasögonen, eller hur ?
 
Iallafall, mamma och jag köpte gran igår så den ska vi klä idag. Eftersom det är jag som har bestämt allt julpynt så är den självklart jättefin. Om ni undrar hur jag vet det innan vi har klätt granen så är  det för att vi använder samma som förra året. Men jag har pysslat i skolan så jag har två saker som är hemma gjorda som ska upp i granen. Sen ska jag försöka kolla om vi har några smällkarameller som jag kan hänga upp också. För det enda negativa med min och Albins gran är det att vi inte har någonting annat än glitter och kulor i granen och det känns lite tråkigt. Lite hemmagjorda saker ska det vara tycker jag !!

Nej, ska läsa lite nu. Undra vilken av alla böcker jag ska läsa... Ska fundera en liten stund. Kram !

Kommentarer
David

tack för att du hjälpte mig med julklapparna elin! och en mysig fikastund! :D

2008-12-23 @ 16:33:56
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0