hemma igen

Okej, idag har jag lärt mig tre saker :
1. Byt klack så fort  som möjligt på nya skor så att du inte behöver lämna in dem
2. Gå inte i högklackat när du ska springa runt i flera timmar och julhandla de sista klapparna.
3. Jag kommer skämma bort mina barn extremt !


Saken är den att jag har förstört den lilla klacken som finns på mina vinterskor så jag var tvungen att lämna in dem idag.
Eftersom det var världens skitväder ute fick jag välja på förra årets vinterskor som har en klack på typ 7-8 cm eller gummistövlar. När jag stod här hemma var valet lätt ; förra årets vinterskor. När jag kom hem hade jag ändrat uppfattning ; gummistövlar.

Jävlar vad jag har ont i fötterna. Tycker synd om mig själv.  =(
Nu har jag iallafall fixat de sista klapparna , bara en enda kvar. Ska fundera på hur jag ska lösa det här. Har bett Albin fixa men tänk om de inte finns. Då måste jag komma på något annat sätt. Hm... (?)

Aja, nu är jag hemma iallafall. Ska slå in julklapparna nu. Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0