Hemma igen

och det är fullt hus. Mamma och Janne är hemma, katten skriker, radion står på och alla pratar. Gud, mitt huvud sprängs ! Wallander börjar om ca 4 min, jag skulle vilja bädda rent sängen. Om jag kutar som blixten och bäddar, tror ni att jag hinner då? Nej, inte jag heller. Synd för mig, jag får bädda i pausen istället.. Suck.

Det är fruktansvärt hur trött jag är, kan inte minnas senast när jag var såhär trött. Men det kanske blir så när man sover 8 timmar på 2 dagar ? Shit, jag börjar bli gammal. Jag behöver min sömn !!  ( nu blev du väl glad mamma ? Du som alltid påpekar det )

Okej, ska kolla Wallander till första pausen, sen bädda sängen. Sen är det dags att borsta tänderna och krypa ner och kolla på fortsättningen. Känner jag mig rätt sover jag i pausen med nyheterna. Eller kanske t.o.m. innan. Värdelöst med 20 min pause. Man börjar ju kolla på annat då, eller så somnar man.

Aja , dags att dra fötterna efter sig ut i vardagsrummet. (usch vad trött jag är)

Kommentarer
Mamma

Jag pallar knappt att vara uppe om jag sovit 8 timmar på 2 dygn. (och då har jag tränat typ 30 år mer än du, :-) )Så ja, mamma blir glad att lilla loppan insett att sömn behöver man, och i massor när man är tonåring. Puss, puss

2008-12-08 @ 10:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0