hemma återigen

När jag hade skrivit det förra inlägget så kände jag att jag ville fika. Så David och jag gjorde en deal. Vi träffades och så hjälpte jag honom att hitta julklappar och vara smakråd. Sen tog vi en fika . Perfekt deal eller hur ?

Snart kanske jag ska upp till centrum igen (alltså för tredje gången) och hjälpa min syster att hitta julklappar. Jag funderar starkt på att börja ta betalt för att vara julklappssmakråd (David tipsade mig). Jag kanske ska börja blogga om just vad man kan köpa till folk i julklapp. Men det får bli nästa år. Men vill ni ha tips med vad ni ska ge bort i födelsedagspresent så kan ni alltid skriva till mig. Jag är både snabb, effektiv och har bra smak ! (a)


Är det någon som har fått glasögon och ska försöka vänja sig ? Jag tycker att det är jättesvårt. Känns som att jag ser ut som ett mongo. Känns inte ens som att det är jag som sitter och skriver här. Lite smått deprimerande faktiskt. Jaja, stackars mig. (inte)

Mamma håller på med sista paketinslagningen så jag sitter instängd på mitt rum. Och Mia i vardagsrummet. Känns lite halvskumt. Men det  är helt okej. Då hade jag ju tid att sitta här och skriva lite. Igen. Så fort jag får tid över sätter jag mig här och uppdaterar. Känns  som att jag är ganska bra på det faktiskt. Synd bara att jag inte alltis har tid och ibland kan det gå flera dagar..

Jaja, blev ett långt rörigt inlägg. Men lite läsning såhär i julen sitter ju inte fel. Kram !

Kommentarer
evelina

hej ! svaren finns nu uppe från min frågestund :)

2008-12-23 @ 23:35:13
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0