hahahaha

Jag bara måste berätta en sak.
Sofie har färgat håret och det har inte blivit riktigt som det var tänkt. Det råkade tydligen bli rött.
Så sitter vi och pratar på msn och så säger jag :

E - sätt på camen så  att jag hittar dig i centrum.

Kanske kommer missuppfatta och tro att du är ett rödlyse annars

ahahah

Då sätter sötnosen på camen , men ändrar så att det är svartvitt. Hahaha ! Hur tror hon att jag ska se hur färgen har blivit ? Hahahaha ! Det märks att min lilla Sofie är blondin. Kanske är därför hon färgar över håret i massa olika färger ?
Haha !


Kommentarer
Anki

Man vänjer sig inte med sina nya fina brillor om man inte använder dem. Hälsar den tjatande morsan. :-)

2008-12-30 @ 16:14:41
Bea

joo de är han :D härligt! Nja sådör, helt ok.

Några planer för nyår?

2008-12-30 @ 17:13:41
URL: http://beaa.blogg.se/
Sofie <3

Jag älskar dej också elin dvärgsson <3

2009-01-03 @ 13:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0