god morgon !

Jag är uppe med tuppen.
Har varit vaken ett bra tag nu men har legat i sängen och bara tagit det lugnt för att vakna ordentligt.
Nu är det dags för frukost tror jag. Känns som det. Magen kurrar och humöret är inte på topp. Som alltid när jag är hungrig helt enkelt.

Idag är det julshopping som gäller, jag har bara lillebror och albins familj kvar nu.Alla andra är jag klar med. Helt underbart ! Tyvär är det ju inte världens roligaste väder. Men det överlever jag nog.
Idag ska det städas. Har sagt det många gånger men idag ska det verkligen städas. Är trött på det här. Det är ju jul om bara några dagar och idag ska julgranen in oxå. Vi måste bara åka och införskaffa lite snyggt julgranspynt först. Vi köpte fot och matta igår.

Men  nu ska jag äta lite innan vi sticker. Kram !


Kommentarer
Karin

Haha då slog jag dig, jag gick upp klockan nio och tog en prommis på en timme. Slå det du! ;)

2008-12-20 @ 15:03:10
URL: http://endastpersonal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0